måndag 7 april 2014

FruKvile fra Norge her :0)

Hei alle sammen :0) Jeg heter Lena , er 33 år og bor en liten liten plass som heter Brokvik , det er rett sør for Harstad i Nord Norge.
Jeg meldte meg på fordi jeg ønsker å bli flinkere til å fullføre sokkepar som jeg starter på, mitt mål er å strikke alle Cookie A mønstrene jeg får igjennom sokkegarn-klubben hennes som jeg er med i.
Pakke 2 i år ramlet akkurat ned i postkassen...
Og jeg utfordrer meg selv til og strikke flere sokker til ungene mine.
Jeg er forøvrig gift med mannen i mitt liv, vi har 5 barn sammen :0)

3 kommentarer:

  1. Jeg er foresten "strikkedilla" på instagram, og "lenamor" på Ravelry :0)

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen till bloggen! Kul med norska deltagare!

    SvaraRadera
  3. Takk ❤️ dette blir kjempegøy ! Gleder meg til i kveld, må bare finne ut hva jeg ska starte med 😂

    SvaraRadera