fredag 11 april 2014

Hej!
Så trevligt att även lilla jag får vara med i denna utmaning. Egentligen är jag fruktansvärt trött på att sticka sockor men inte kan jag motstå en sådan här trevlighet.

Jag bor i Sveriges minsta kommun mitt ute på landet. Pyssel och knåp är min passion, stickar, virkar, krokar, syr, renoverar i vårt hus och mycket annat. Har oftast allt för mycket idéer i mitt huvud på allt som jag vill skapa. Tyvärr så räcker varken tid eller ork till.


Min Utmaning

  • Skapa ett okänt antal restgarnssockor. 
  • Sticka två sockor samtidigt. 
  • Sticka ett par mönsterstickade sockor efter mönster, utan att göra om det.
  • Min största utmaning är att försöka minska mitt garnförråd som håller på att ta över varje ledig vrå i huset.

/ Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar