torsdag 10 april 2014

Jag fastnade också..

Ja , när de gäller sockar och strumpor så är jag lättfångad
=)
Har ju alltid någon eller några strumpstickningar i gång, tittade in på min Ravlerysida och räknade till mer än 50 par.
Men min utmaning gäller att hitta nya roliga stickningar gärna med mycket flätor eller två eller flerfärgade strumpor.



Mitt favoritmönster är nog "Butterflies are free" av Rose Hiver

Här kan ni hitta mönstret om ni är sugna.

Själv så har jag startat på ett par "Effervesce" av Purrlecent
som är Aprilmönster i gruppen Svensk sockalong på Facebook
Bilder kommer.....

På instagram och Ravelry heter jag Evaihalmstad om någon vill kika ,
finns även på bloggen Eva i Halmstad.

Ser fram emot att få ser alla era fina sockar.

Må gott och Sticka lugnt.
=)
Eva





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar