måndag 7 april 2014

Kul utmaning!

Hej på er!

Jag är marremorr och har bloggen mamsmumsomys@blogspot.se

Jag vill också vara med i sockstickarutmaningen! Jag har nämligen en socka stickad för cirka tre år sedan, som saknar maka. Sedan har jag en annan socka som jag stickat till 2/3, som också saknar maka... Urbota dumt eftersom de verkligen inte matchar varandra i mönster eller färg, så jag MÅSTE verkligen sticka två till! Dödergöks utmaning är en utmärkt morot för mig att äntligen komma till skott! Såå...

Min utmaning blir: Att sticka den ena makan, sticka den andra sockan färdigt + respektive. Därefter att sticka ytterligare två par sockar av garn jag redan har hemma. Innan 1 september 2014.

Huu..!! Bäst att jag börjar omedelbart!

Lycka till, alla sockstickare! Ta hand om er!


Här är sockan som saknar maka..

Kram marremorr


2 kommentarer:

  1. Superfin strumpa, ser fram emot att se två! :)

    SvaraRadera
  2. Den behöver verkligen en maka. Den är ju så snygg!

    SvaraRadera