söndag 31 augusti 2014

Stort tack till Dödergök

Tänk vad fort tiden går. När jag i våras av en slump hittade denna Kal, tänkte jag att va bra att det är så lång tid men nu är det redan den 31 augusti.


Skall försöka summera vad jag gjort under denna tid, jo naturligtvis stickat sockor, har inte riktigt stickat så många som jag räknade med från början. Det har blivit fem färdiga och fem på började.


 Att minska mitt garn förråd har jag inte lyckats med utan det har snarare blivit betydligt större.
Är dock super nöjd med det jag gjort och lärt mig, bla. magic loop som jag aldrig gjort tidigare var en positiv upplevelse som jag kommer att använda mig av, samt olika hälar och uppläggningar.


Tack för all inspiration jag fått här, samt ett stort TACK till Dödergök som startade denna Kal.  

  Hoppas vi hörs igen!

Jag finns på min blogg Stickkorgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar